For the New Year, A Night with Hope opens the Charity Season with A Wonderful Art Weekend in Rome.
The magic of IFEXPERIENCE will allow the winners a beautiful afternoon in search of anecdotes and mysteries hidden in corner of wonderful Rome.
Living in the Great Beauty is the pay-off of the wonderful hotel that will host the lucky donors for two nights. Palazzo Manfredi – is in fact a 5-star hotel located in a splendid seventeenth-century building in front of the Colosseum, in the heart of imperial Rome.
To crown the experience, the delivery to the winner of a Borsalino, an Italian icon of design, fashion and craftsmanship. A piece of history to wear. To live the journey just like in a movie.
The prize includes:
- A two-night stay for two people with breakfast at Palazzo Manfredi
- The experience for two people “Hidden Rome”, organized by IFEXPERIENCE
- The delivery – before the departure of the two travelers – of two original Borsalino hats
All donations will be entirely donated to Pediatric Research carried out in the Città della Speranza Pediatric Research Institute.
Per il Nuovo anno, A Night with Hope inaugura la stagione della solidarietà con Un Meraviglioso Weekend d’arte a Roma.
La magia di IFEXPERIENCE accompagnerà i vincitori alla ricerca di aneddoti e misteri che trapelano da ogni angolo della meravigliosa Roma.
Vivere nella Grande Bellezza è il pay-off della meravigliosa struttura che ospiterà per due notti i fortunati donatori che avranno l’opportunità di soggiornare a Palazzo Manfredi – hotel a 5 stelle ubicato in uno Splendido edificio del Seicento a due passi dal Colosseo, nel cuore della Roma imperiale.
A coronare l’esperienza, la consegna al vincitore di un Borsalino, icona italiana del design, della moda, dell’artigianalità. Un pezzo di storia da indossare per affrontare il viaggio proprio come in un film.
Il premio include:
- Un soggiorno per due persona di due notti con prima colazione a Palazzo Manfredi
- L’esperienza per due persone “Roma Nascosta”, organizzata da IFEXPERIENCE
- La consegna – prima della partenza dei due viaggiatori – di due cappelli originali Borsalino
Tutto il ricavato delle donazioni verrà interamente devoluto alla Ricerca Pediatrica svolta in Istituto di Ricerca Pediatrica Città della Speranza.